Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY „Ilustracja do wybranej przygody z serii książek o Harrym Potterze”

REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY

Ilustracja do wybranej przygody z serii książek o Harrym Potterze”

 

  1. Organizatorem konkursu jest SZKOŁA PODSTAWOWA NR 21 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI w Szczecinie

  2. Konkurs rozpoczyna się z dniem 15.03.2022 i trwać będzie do 30 maja 2022 r. (konkurs został przedłużony ze względu na duże zainteresowanie wśród Uczestników).

  3. Temat prac konkursowych brzmi: „Ilustracja do wybranej przygody z serii książek o Harrym Potterze”.

  4. W konkursie mogą brać udział uczniowie klas I–VIII szkoły podstawowej.

Warunki uczestnictwa w konkursie:

  1. Prace konkursowe należy przesłać drogą pocztową na adres: Szkoła Podstawowa nr 21 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Witkiewicza 40 71-122 Szczecin do dnia 30.05.2022 roku z dopiskiem Konkurs plastyczny: „Ilustracja do wybranej przygody z serii książek o Harrym Potterze”. Praca konkursowa powinna być pracą plastyczną wykonaną w dowolnej technice rysunkowej lub malarskiej. Dopuszczalne są prace stworzone w grafice komputerowej, a następnie wydrukowane (TEGO TYPU PRACE MOGĄ ZOSTAĆ PRZEKAZANE DROGĄ MAILOWĄ NA ADRES praceplastyczne21@gmail.com. Dopuszczalne formaty prac to A4 oraz A3. Prace przekazane na konkurs muszą być pracami własnymi, wcześniej nieopublikowanymi. Każdy z uczniów może przekazać tylko jedną pracę.

  2. Każdy uczestnik konkursu powinien opatrzyć pracę tytułem (nazwa sceny/przygody + informacja, z którego tomu pochodzi) oraz swoimi danymi: imię i nazwisko, klasa. Dane te będą służyć do kontaktu organizatora z uczestnikiem konkursu. Prace niepodpisane, anonimowe nie będą zakwalifikowane do konkursu. Dotyczy to również prac w grafice komputerowej.

  3. Naruszenie przez uczestnika konkursu któregokolwiek z warunków konkursu oznaczać będzie niezakwalifikowanie pracy do konkursu lub utratę prawa do nagrody.

Wyniki konkursu i nagrody:

  1. Spośród przekazanych prac jury powołane przez organizatora wyłoni laureatów konkursu.

  2. Kryteria oceny prac: zgodność z tematyką, estetyka pracy i oryginalność.

  3. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w dniu 06.06.2022 r. za pośrednictwem strony internetowej szkoły.

Postanowienia końcowe:

  1. Przekazując pracę na konkurs, uczestnik zgadza się na jej ekspozycję w „Galerii Plastycznej” SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 21 z OI. Autorzy zgadzają się również na publikowanie zwycięskich prac oraz ich fotografii na wszelkich polach eksploatacji.

  2. Biorąc udział w konkursie, uczestnik akceptuje jego regulamin.

  3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wypełnienie zgody na przetwarzanie danych osobowych (w tym wizerunku) uczestnika konkursu.

 

Organizator zastrzega sobie prawo do:

a) zmiany postanowień niniejszego regulaminu w przypadku zmian przepisów prawnych lub innych istotnych zdarzeń mających wpływ na organizowanie Konkursu.

b) odstąpienia od organizowania konkursu bez podania przyczyny,

c) nierozstrzygnięcia konkursu w przypadku zbyt małej ilości przekazanych prac,

d) rozstrzygania w kwestiach nieuregulowanych postanowieniami regulaminu.

 

Kontakt:

Wszelkie pytania dotyczące przebiegu konkursu proszę kierować na adres mailowy: praceplastyczne21@gmail.com

















ZGODA NA PRZETWARZANIE WIZERUNKU

Działając jako opiekun prawny dziecka na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz na podstawie art. 81 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, niniejszym wyrażam zgodę na rozpowszechnianie wizerunku mojego dziecka w formie papierowej (tradycyjnej) i elektronicznej wraz z danymi identyfikacyjnymi, w tym imieniem i nazwiskiem, przez placówkę oświatową w celach promocyjnych, informacyjnych, kulturalnych, edukacyjnych i innych związanych z realizowanymi przez placówkę oświatową zadaniami. Zgoda obejmuje możliwość przetwarzania wizerunku poprzez jego kadrowanie i kompozycję. Mam świadomość tego, iż zgodę mogę wycofać w każdym czasie.



Imię i nazwisko dziecka:

 

Wizerunek będzie przetwarzany w szczególności w zakresie:

 

Udostępniania w Internecie, w tym na stronie internetowej placówki oświatowej, Portalu Edukacyjnym lub profilu placówki oświatowej, zamieszczania w materiałach promocyjnych, informacyjnych, audiowizualnych, broszurach, gazetkach, tablicach ogłoszeń, w związku z konkursami i innymi działaniami edukacyjno- oświatowymi

 

 

 

ZEZWALAM

 

 









Data podpisania:

__________________________

(Imię i nazwisko, podpis)





Data dodania: 2022-04-21 10:17:23
Data edycji: 2022-04-21 10:26:25
Ilość wyświetleń: 410

Nasi Partnerzy

,,Każdy człowiek ma w sobie wiele możliwości, musi je tylko odkryć”

Kartezjusz
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej