Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY „Ilustracja do wybranej przygody z serii książek o Harrym Potterze”

REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY

Ilustracja do wybranej przygody z serii książek o Harrym Potterze”

 

  1. Organizatorem konkursu jest SZKOŁA PODSTAWOWA NR 21 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI w Szczecinie

  2. Konkurs rozpoczyna się z dniem 15.03.2022 i trwać będzie do 30 maja 2022 r. (konkurs został przedłużony ze względu na duże zainteresowanie wśród Uczestników).

  3. Temat prac konkursowych brzmi: „Ilustracja do wybranej przygody z serii książek o Harrym Potterze”.

  4. W konkursie mogą brać udział uczniowie klas I–VIII szkoły podstawowej.

Warunki uczestnictwa w konkursie:

  1. Prace konkursowe należy przesłać drogą pocztową na adres: Szkoła Podstawowa nr 21 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Witkiewicza 40 71-122 Szczecin do dnia 30.05.2022 roku z dopiskiem Konkurs plastyczny: „Ilustracja do wybranej przygody z serii książek o Harrym Potterze”. Praca konkursowa powinna być pracą plastyczną wykonaną w dowolnej technice rysunkowej lub malarskiej. Dopuszczalne są prace stworzone w grafice komputerowej, a następnie wydrukowane (TEGO TYPU PRACE MOGĄ ZOSTAĆ PRZEKAZANE DROGĄ MAILOWĄ NA ADRES praceplastyczne21@gmail.com. Dopuszczalne formaty prac to A4 oraz A3. Prace przekazane na konkurs muszą być pracami własnymi, wcześniej nieopublikowanymi. Każdy z uczniów może przekazać tylko jedną pracę.

  2. Każdy uczestnik konkursu powinien opatrzyć pracę tytułem (nazwa sceny/przygody + informacja, z którego tomu pochodzi) oraz swoimi danymi: imię i nazwisko, klasa. Dane te będą służyć do kontaktu organizatora z uczestnikiem konkursu. Prace niepodpisane, anonimowe nie będą zakwalifikowane do konkursu. Dotyczy to również prac w grafice komputerowej.

  3. Naruszenie przez uczestnika konkursu któregokolwiek z warunków konkursu oznaczać będzie niezakwalifikowanie pracy do konkursu lub utratę prawa do nagrody.

Wyniki konkursu i nagrody:

  1. Spośród przekazanych prac jury powołane przez organizatora wyłoni laureatów konkursu.

  2. Kryteria oceny prac: zgodność z tematyką, estetyka pracy i oryginalność.

  3. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w dniu 06.06.2022 r. za pośrednictwem strony internetowej szkoły.

Postanowienia końcowe:

  1. Przekazując pracę na konkurs, uczestnik zgadza się na jej ekspozycję w „Galerii Plastycznej” SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 21 z OI. Autorzy zgadzają się również na publikowanie zwycięskich prac oraz ich fotografii na wszelkich polach eksploatacji.

  2. Biorąc udział w konkursie, uczestnik akceptuje jego regulamin.

  3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wypełnienie zgody na przetwarzanie danych osobowych (w tym wizerunku) uczestnika konkursu.

 

Organizator zastrzega sobie prawo do:

a) zmiany postanowień niniejszego regulaminu w przypadku zmian przepisów prawnych lub innych istotnych zdarzeń mających wpływ na organizowanie Konkursu.

b) odstąpienia od organizowania konkursu bez podania przyczyny,

c) nierozstrzygnięcia konkursu w przypadku zbyt małej ilości przekazanych prac,

d) rozstrzygania w kwestiach nieuregulowanych postanowieniami regulaminu.

 

Kontakt:

Wszelkie pytania dotyczące przebiegu konkursu proszę kierować na adres mailowy: praceplastyczne21@gmail.com

















ZGODA NA PRZETWARZANIE WIZERUNKU

Działając jako opiekun prawny dziecka na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz na podstawie art. 81 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, niniejszym wyrażam zgodę na rozpowszechnianie wizerunku mojego dziecka w formie papierowej (tradycyjnej) i elektronicznej wraz z danymi identyfikacyjnymi, w tym imieniem i nazwiskiem, przez placówkę oświatową w celach promocyjnych, informacyjnych, kulturalnych, edukacyjnych i innych związanych z realizowanymi przez placówkę oświatową zadaniami. Zgoda obejmuje możliwość przetwarzania wizerunku poprzez jego kadrowanie i kompozycję. Mam świadomość tego, iż zgodę mogę wycofać w każdym czasie.



Imię i nazwisko dziecka:

 

Wizerunek będzie przetwarzany w szczególności w zakresie:

 

Udostępniania w Internecie, w tym na stronie internetowej placówki oświatowej, Portalu Edukacyjnym lub profilu placówki oświatowej, zamieszczania w materiałach promocyjnych, informacyjnych, audiowizualnych, broszurach, gazetkach, tablicach ogłoszeń, w związku z konkursami i innymi działaniami edukacyjno- oświatowymi

 

 

 

ZEZWALAM

 

 









Data podpisania:

__________________________

(Imię i nazwisko, podpis)





Data dodania: 2022-04-21 10:17:23
Data edycji: 2022-04-21 10:26:25
Ilość wyświetleń: 293

Nasi Partnerzy

,,Każdy człowiek ma w sobie wiele możliwości, musi je tylko odkryć”

Kartezjusz
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej