Uczniowie Szkoły Podstawowej nr 21 z Oddziałami Integracyjnymi w Szczecinie mogą wyrabiać elektroniczne wersje legitymacji szkolnych na wniosek Rodzica. Instalowane w telefonach komórkowych. Zainstalowana w telefonie legitymacja jest całkowicie bezpieczna (chroniona hasłem) a w przypadku utraty telefonu czy zagubienia hasła możliwa do odtworzenia na innym aparacie bez konieczności wizyty w szkole, dokonywania oplaty za duplikat i wykonywania dodatkowych zdjęć. Przedłużanie ważności legitymacji odbywa sie zdalnie bez konieczności oczekiwania w sekretariacie na przystawienie pieczątki.
Wersja elektroniczna nie zastępuje legitymacji wydanej przez szkołę.
1. Instalacja na swoim telefonie aplikacji mObywatel, 2. Przesłanie na adres e mail mlegitymacja@sp21.szczecin.pl danych: imię i nazwisko dziecka, PESEL, numer i data wydania papierowej wersji legitymacji (pierwszy dokument trzeba wyrobić wersji papierowej), zdjęcia wykonanego na jasnym tle (biała ściana) od barków w górę (może być zwykłym telefonem) 3. W wiadomości zwrotnej po kilku dniach wnioskodawca otrzyma dane do wygenerowania dokumentu. Dane aktywne są 30 dni. 4. W przypadku braku dostępu do wcześniej stworzonego dokumentu, na podany w pkt. 2 adres wysyłamy prośbę o wygenerowanie nowych danych i oczekujemy na wiadomość zwrotną.
Aplikacja mObywatel
mLegitymację należy dodać na własnym urządzeniu w aplikacji mObywatel wydanej przez Ministerstwo Cyfryzacji.