OD DNIA 2 GRUDNIA 2024 ROKU W SP 21 Z OI OBOWIĄZUJE OBUWIE ZMIENNE
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Konkurs Sanepid (2022/2023)

Konkurs Sanepid (2022/2023)
Laureatki etapu powiatowego Wojewódzkiego Przeglądu Form Artystycznych
 
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Szczecinie rozstrzygnął etap powiatowy V-ego Wojewódzkiego Przeglądu Form Artystycznych organizowanego w ramach Wojewódzkiego Programu Profilaktyki Używania Substancji Psychoaktywnych „Porozmawiajmy o zdrowiu i nowych zagrożeniach”.
 
Konkurs skierowany był do uczniów klas VI-VIII szkół podstawowych. Celem konkursu było ukazanie problemów związanych z zażywaniem substancji psychoaktywnych, z uwzględnieniem nowych substancji psychoaktywnych - dopalaczy, a także zainspirowanie i integrowanie środowisk szkolnych do działań w zakresie profilaktyki uzależnień poprzez formy teatralne. Komisja oceniała wg następujących kryteriów: zgodność treści występu scenicznego z tematyką konkursu, wartość edukacyjna występu scenicznego, pomysłowość oraz kreatywność, walory artystyczne  oraz dobór muzyki, choreografii i kostiumów.
 
Komisja konkursowa składała się z  przedstawicieli Urzędu Miasta, Wydziału Spraw Społecznych w Szczecinie, Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie oraz Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie.
 
Wyniki konkursu:
 
III miejsce Szkoła Podstawowa nr 21 z Oddziałami Integracyjnymi (Zuzia P., Łucja, Karolina, Marharyta i Anastasiia 6a wraz z opiekunem artystycznym, Panią Agatą Flejter). 
 
Ogromne gratulacje!
 
 
Data dodania: 2023-06-18 08:02:40
Data edycji: 2023-06-18 08:10:23
Ilość wyświetleń: 215

Nasi Partnerzy

,,Każdy człowiek ma w sobie wiele możliwości, musi je tylko odkryć”

Kartezjusz
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej