71-122 Szczecin
Witkiewicza 40
PROCEDURA WYDAWANIA DUPLIKATÓW LEGITYMACJI SZKOLNEJ, ŚWIADECTWA SZKOLNEGO
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 Z ODDZIAŁAMI iNTEGRACYJNYMI
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 18 stycznia 2017 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych. Na podstawie art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2016 r. poz. 1943, 1954, 1985 i 2169 oraz z 2017 r. poz. 60).
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225 poz. 1635).
Zasady wydawania duplikatów legitymacji szkolnej.
1. W przypadku utraty oryginału legitymacji szkolnej rodzice ucznia mogą wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej – wnioski do pobrania w sekretariacie szkoły oraz ze strony internetowej.
2. Do wniosku należy dołączyć podpisane aktualne zdjęcie legitymacyjne (nazwisko i imię) oraz dowód opłaty skarbowej.
3. Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości 9,00 zł.
4. Termin wykonania duplikatu do 7 dni.
Zasady wydawania duplikatów świadectw szkolnych.
1. W przypadku utraty oryginału świadectwa rodzice ucznia lub pełnoletni absolwent może wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu świadectwa – wniosek do pobrania w sekretariacie szkoły oraz ze strony internetowej.
2. Do wniosku należy dołączyć dowód opłaty skarbowej.
3. Za wydanie duplikatu świadectwa szkolnego pobiera się opłatę w wysokości 26,00 zł.
4. Termin wykonania duplikatu do 14 dni.
Powyższe opłaty należy wnosić na konto.
Nazwa odbiorcy:
Szkoła Podstawowa nr 21 z Oddziałami Integracyjnymi
ul. Witkiewicza 40
71-122 Szczecin
Konto:
37 1020 4795 0000 9202 0369 2233
W tytule należy podać imię, nazwisko oraz napisać za co wnosi się opłatę (duplikat legitymacji lub świadectwa)
,,Każdy człowiek ma w sobie wiele możliwości, musi je tylko odkryć”
71-122 Szczecin
Witkiewicza 40